Met zijn allen padellen voor G-tennisvereniging SMASH, die het mogelijk maakt dat mensen met een verstandelijke beperking kunnen tennissen.

INSCHRIJVEN:

Schrijf je als team (2 personen) in voor het Lions Benefiet Padeltoernooi via Aanmeldformulier Lions Benefiet Padeltoernooi 2024. Het is belangrijk dat jullie je apart inschrijven via dit formulier!

WAAR:

Bij Racketclub Overhout  (Tennispad 1, Haarlem)

Racketclub Overhout heeft aangeboden dat de Lions Zuid-Kennemerland kosteloos gebruik mag maken van 5 padelbanen en een aantal tennisbanen voor een tennistoernooi voor leden van de G-Tennisvereniging SMASH.

WANNEER:

Het toernooi wordt gehouden op zondag 23 juni 2024 van 12:00 tot 18:00 uur.

WAAROM:

Het toernooi wordt georganiseerd om geld in te zamelen om het mogelijk te maken om mensen met een verstandelijke beperking te kunnen laten tennissen bij G-Tennisvereniging SMASH.

In het bijzonder speel je voor het mogelijk maken dat de tennissers van SMASH naar de Special Olympics in Breda /Tilburg kunnen gaan.

Naast het padeltoernooi wordt er ook een tennistoernooi georganiseerd voor de SMASH-leden op de door Overhout beschikbaar gestelde tennisbanen met mooie prijzen en herinneringen.

WAT:

• Je wordt naar sterkte ingedeeld in een blok van 2 uur van of 12:00 – 14:00 uur of van 14:00 – 16:00 uur of van 16:00 – 18:00 uur.
  • Je speelt minstens 3 partijen (exact aantal partijen wordt bepaald door het aantal deelnemende teams).
  • Je speelt om, naast het feit dat padel een leuk spelletje is, met het goede gevoel om anderen met een verstandelijke beperking te kunnen laten genieten van het andere mooie racketspel tennis.
  • Netwerken: Je ontmoet andere beginnende en gevorderde padellers.
  • Na het toernooi wordt er tijdens de prijsuitreiking van 18:00 tot 19:00 uur een borrel aangeboden met heerlijke drankjes en hapjes.
  • Loterij: Je maakt grote kans op heel mooie prijzen beschikbaar gesteld door vele bedrijven en particulieren, die het mooie doel ondersteunen.

KOSTEN:

Inschrijfgeld per team (2 personen): € 100,- (€ 50,- per persoon): zie ook het aanmeldformulier.