Er zijn verschillende soorten Lions Clubs qua samenstelling. Er zijn clubs die uitsluitend vrouwen als lid hebben, gemengde clubs en mannenclubs. Zoals eerder gemeld is Lions Club Zuid-Kennemerland een mannenclub. Een Lions Club kent leden uit vele beroepen en heeft een ruime leeftijd spreiding. Deze diversiteit maakt een Lions Club zo boeiend. Lions-lid kunt u worden op uitnodiging. Ieder lid kan en mag een nieuw kandidaat lid aan de ledencommissie voorstellen. Toch nodigen wij belangstellenden uit zich bij ons aan te melden via de secretaris mr. A.J.H.G. Goote, agoote@gmail.com, of als u één van onze leden kent bij hem. Graag nodigen wij u uit voor een kennismakingsgesprek en / of het in overleg bijwonen van één vergadering.