Over onze Lions Club Zuid-Kennemerland

Lions Club Zuid-Kennemerland is opgericht in 1980. Op 27 september van dat jaar is hij officieel als Lions Club geaccepteerd. De naam van een Lions Club moet altijd een geografische aanduiding bevatten. Onze leden wonen verspreid over het Kennemerland. Lions Club Zuid-Kennemerland is een mannenclub. De leden van de Lions Club komen iedere eerste dinsdag en derde dinsdag bijeen in de 'Stinkende Emmer' te Haarlem. Er wordt op deze bijeenkomsten afwisselend een huishoudelijke vergadering gehouden en een informele vergadering. Bij de meer 'formele' vergadering wordt het onderlinge contact van de leden onderhouden en verstevigd en voorbereidingen getroffen voor nieuwe activiteiten. Op de andere bijeenkomst worden sprekers uitgenodigd, die actuele onderwerpen ter sprake brengen en daarnaast worden, veelal met partners, culturele uitstapjes gemaakt.

Voorzitter: Marcel Piët (mpjpiet@gmail.com)

Secretaris: Han van den Bos (j.f.vandenbos@gmail.com)

Penningmeester: Jan-Dirk Enschedé (jd.enschede@gmail.com)

Vice-voorzitter: Tom ten Brink (tenbrink@wtbn.nl)